INFORMACJA – co się dzieje

Ponad miesiąc temu wystosowaliśmy do Pracodawcy pismo z zapytaniem i prośbą o wyjaśnienie kilku drażniących spraw zgłoszonych nam przez Pracowników firmy. W piśmie zwróciliśmy uwagę na częste skargi na Asystentki DS i ich podejście do Pracowników (oczywiście nie dotyczy to wszystkich Asystentek), poprosiliśmy o wyjaśnienie postępowania dyrekcji jednego ze sklepów na Śląsku w stosunku do Pracowników sklepu. Zapytaliśmy i poprosiliśmy o potwierdzenie faktu i odpowiedź dlaczego Pracownicy dwóch sklepów Castoramy otrzymali dodatkowe wynagrodzenie jako rekompensatę (ponoć za brak premii Turbo spowodowanej otwarciem konkurencji, mimo całorocznych starań załogi). Nie mamy nic przeciwko temu jeśli Pracownicy tych sklepów otrzymali te pieniądze, ale takie postępowanie Pracodawcy wydaje się być dalekie od równego traktowania. Premia Turbo ma swój regulamin , który obowiązuje wszystkich Pracowników a jeśli są stosowane wyjątki od niego to bezsensowne wydają się być starania pracowników o tą premię. Tym bardziej że na niewielu sklepach suma premii Turbo przekroczyła wysokość jednej pensji.

Niestety do chwili obecnej nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Pracodawcy na zadane pytania. W dniu dzisiejszym przesyłamy kolejne zapytania z prośbą o wyjaśnienie, nawet tak błahej sprawy jak brak ręczników papierowych w toaletach, które zastąpiono suszarkami, w których wychodzi na to trzeba również osuszać twarz po umyciu 🙂 . Mamy nadzieję że Pracodawca na dzisiejsze pytania i te sprzed miesiąca udzieli nam odpowiedzi . O czym zapewne poinformujemy, a Pracowników firmy prosimy o komentarz do opisanych spraw oraz zgłaszanie nam podobnych spraw.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

Scroll Up