INFORMACJA PO SPOTKANIU

Dnia 9 marca byliśmy na spotkaniu w centrali. Tak jak pisaliśmy spotkanie miało charakter oficjalny. Zapoznaliśmy się nowym Dyrektorem ds. Personalnych i Odpowiedzialności Społecznej i następnie wymieniliśmy się niezbędnymi dokumentami. Wymieniliśmy swoje poglądy na temat dalszej współpracy, spotkań i sposobu prowadzenia dialogu.

Następnie pracodawca poinformował nas że w jego ocenie spór zbiorowy wygasł ponieważ niby nasz Organizacja utraciła swoje uprawnienia w okresie styczeń – 5 luty oraz że nie wystąpił z wnioskiem do odpowiedniego Ministerstwa o powołanie mediatora. My się z tym nie zgadzamy i po otrzymaniu od Pracodawcy oficjalnego pisma w tej sprawie nadamy jej stosowny bieg.

Pracodawca poinformował nas o tym że wprowadza podwyżki na swoich zasadach (opisanych we wcześniejszym wpisie). Jednak nie robi tego przez dokonanie zmian w regulaminie wynagradzania. A dziwne bo skoro uważa że Organizacja utraciła swoje uprawnienia nie potrzebował do wprowadzenia zmian naszej zgody !

My nie zamierzamy Pracodawcy utrudniać tego procesu , bo tak jak pisaliśmy, jeśli ktoś coś daje to dobrze. Wręcz cieszy nas to, że nasza walka przyniosła efekt i spowodowała uruchomienie podwyżek. Niestety większość pracowników musi liczyć na uznaniowość – coś z czym się nie zgadzamy. Formularz oceny pracownika jest już gotowy i został stworzony na wzorcu wcześniej stosowanych formularzy. Zapytałem jaka będzie minimalna pensja doradcy handlowego z podstawą 2500 i pięcioletnim stażem pracy, odpowiedź jaką otrzymałem oraz szczegóły proponowanych podwyżek znajdzie się na skrzynkach związkowców.

Na zakończenie poruszyliśmy znane nam przypadki złego traktowania pracowników (gdzie otrzymaliśmy zapewnienie wyjaśnienia sprawy) ponadto zapytaliśmy o szczegóły obchodów 20-lecia i zaproponowaliśmy aby każdy pracownik otrzymał kartę podarunkową na zakupy w Castoramie.

One thought on “INFORMACJA PO SPOTKANIU

  • marzec 30, 2017 at 6:09 am
    Permalink

    Witam,

    W moim odczuciu te podwyżki mają na celu pokazać, że nasza siec nie jest gorsza od innych „typowo medialne działanie” Natomiast to, że z podwyżki nie skorzystają długoletni pracownicy jest wysoce niesprawiedliwe i żenujące. Widocznie wychodzą z założenia, że i tak zostaną w firmie albo nie mają żadnych potrzeb. Jeżeli można prosić o adres mailowy do Dyrektora ds. Personalnych i Odpowiedzialności Społecznej ( osoby odpowiedzialnej za podwyżki to proszę mi przesłać na maila) będę chciał wyrazić mu swoją opinię w tej sprawie.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

Scroll Up